close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה אספקה טכנית

מערכת שורשכא כסליו, תשפ19/12/2019

העיסוק הרב בבנייה ובשיפוצים מוביל לרכישת ציוד רב שחלקו הוא יקר ערך. הזמינות והאיכות של המוצרים היא נושא חשוב

תגיות:
אנשי המקצוע אשר עוסקים בתחומים טכניים שונים זקוקים לצורך ביצוע הפעולות השונות של הבניה ושל התחזוקה, כלי עזר שונים אשר יסייעו להם לקדם את הפרויקטים ברמת הטכנית.

לכל איש מקצוע יש צורך בכלים טכניים ייחודיים המתאימים לתחום העיסוק שלו. המגמה של כל איש טכני היא שיהיו ברשותו כל הכלים, האביזרים וחומרי הגלם כך שיוכל לבצע כל מיזם מתחילתו ועד סופו ללא עיכובים.

אספקה טכנית ייעודית
מי שעוסק באינסטלציה רוכש באופן שוטף אספקה טכנית הכוללת צינורות פלסטיק PVC קשיחים וגמישים בקוטר הנדרש במקום שבו הוא עובד כרגע, אביזרי
חיבור של אינסטלציה כמו ניפלים, רקורדים וזוויות בקוטר זהה. כמו כן משאבות טבולות לשאיבת מים ממקומות נמוכים כמו חניונים ומרתפים.

מי שעוסק גם בתחום דודי השמש והקולטים, קונה בהתאם לצורך דודי שמש בגדלים שונים, סוגים שונים של קולטי שמש, צנרת ייעודית ואביזרי חיבור כך שלא תהיה זליגה של מים.

אנשי המקצוע מחזיקים ברכב שלהם ציוד בסיסי אשר הם נעזרים בו באופן קבוע. הם דואגים שתמיד יהיה להם מלאי של אספקה טכנית בהתאם לצורך הקבוע כמו מוצרי גבס, דבק, פריימר, חומרי איטום, חומרי בניין כמו מלט וחול בדרגות גריסה שונות.
הציוד הקבוע לאנשי מקצוע רבים כמו שיפוצניקים, קבלנים ואינסטלטורים כולל מברגה ומקדחה חשמלית, דיסק יהלום, סוגים שונים של מסורים, מברגים, מפתחות שוודיים, והכל בכמה גדלים כך שיתאימו לכל צורך, לאורך הפרויקט.

ציוד עזר לבעלי מקצוע
בכל סוג של עבודה יש צורך בשימוש בכלים טכניים המסייעים ביום יום ולכן זהו סוג של אספקה טכנית בסיסית הכולל עגלות מדגמים שונים לנשיאת ציוד כבד, סולמות בעלי שני שלבים, ארבעה שלבים או סולמות טלסקופיים, גנרטורים, משאבות, רתכת ועוד, כדי להפעיל כל אחד מפריטי המכשור הללו כמו לדוגמה כבלים, חומרי ריתוך ועוד.

ארגזי הכלים הקיימים בכמה גדלים הם המקום הנוח ביותר לרכז את כל כלי העבודה הידניים וגם החשמליים כך שהם לא יתפזרו במקומות שונים. בחנות המוכרת גם כלים טכניים אפשר לרכוש את כל כלי העבודה הקיימים ממגוון יצרנים מובילים בארץ ובעולם, אשר כולם באיכות מצוינת ומסוגלים לבצע תפוקה מצוינת לאורך זמן.

ציוד בתחום הבנייה
העיסוק הרב בבנייה ובשיפוצים מוביל לרכישת ציוד רב שחלקו הוא יקר ערך. הזמינות והאיכות של המוצרים היא נושא חשוב ולכן הלקוחות נוהגים לרכוש אותם במקום אחד אשר מתמחה בשיווק וביבוא של מוצרים בטיב מעולה ובקשת רחבה של אפשרויות של מוצרים בגדלים שונים ולמטרות קונקרטיות.

בין המוצרים שרוכשים השיפוצניקים והקבלנים הם לוחות גבס, אביזרי עזר להתקנת קירות גבס, גבס, כלים שונים להכנת בטון, חומרי מליטה, דברים ייעודיים, פלס, ברגים ומסמרים בגדלים ובאורכים שונים, פטישים הפועלים על חשמל או ידניים במשקלים שונים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה